Reklamacje

Masz prawa zareklamowania wadliwego produktu. 

 

Reklamację możesz złożyć na trzy sposoby:

  1. Listownie na adres Aleja Śliwowa 28/4, 54-106 Wrocław (formularz możesz pobrać na dole strony lub pod regulaminem sklepu jako załącznik nr 2)
  2. Wiadomość elektroniczną na e-mail zamowienia@poranagift.pl  (formularz możesz pobrać na dole strony lub pod regulaminem sklepu jako załącznik nr 2)
  3. Formularz reklamacji towarów na stronie https://www.poranagift.pl/reklamacje.

 

W zgłoszeniu opisz dokładnie powód reklamacji i jakie masz oczekiwania w stosunku do reklamowanego towaru.

 

W ciągu 14 dni odpowiemy na Twoją reklamację. W przypadku braku odpowiedzi z naszej strony, reklamację uznaje się za uzasadnioną. 

 

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu w paragrafie 8 .

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl