Masz prawa zareklamowania wadliwego produktu.
Reklamację możesz złożyć na trzy sposoby:
- Listownie na adres Aleja Śliwowa 28/4, 54-106 Wrocław (formularz możesz pobrać na dole strony lub pod regulaminem sklepu jako załącznik nr 2)
- Wiadomość elektroniczną na e-mail zamowienia@poranagift.pl (formularz możesz pobrać na dole strony lub pod regulaminem sklepu jako załącznik nr 2)
- Formularz reklamacji towarów na stronie https://www.poranagift.pl/reklamacje.
W zgłoszeniu opisz dokładnie powód reklamacji i jakie masz oczekiwania w stosunku do reklamowanego towaru.
W ciągu 14 dni odpowiemy na Twoją reklamację. W przypadku braku odpowiedzi z naszej strony, reklamację uznaje się za uzasadnioną.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu w paragrafie 8 .
Formularz Reklamacji Towarów